İstanbul 112’de Personel İsteği Göz Önünde Bulundurulmalıdır

Mesai Saatlerinde Personel İsteği Göz Önünde Bulundurulmalıdır

Son günlerde İstanbul 112 çalışanların mesai sistemi konusu tekrar gündeme gelmiştir. Geçmiş yıllarda söz konusu olan personelin mesai saatlerinin 12-36 saat çalışma sistemine geçirilmesi istenilmektedir.

Konu ile ilgili tepkilere karşı İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü açıklamada bulunmuş ve “Saha organizasyonu ve çalışan dengesi göz önünde bulundurularak yapılan planlamada, ortalama 9 dakika olan vaka erişim hızının daha aşağılara çekilmesi ve etkili müdahale yapılabilmesi amacıyla 12-36 saat çalışma yöntemi ile Acil Yardım İstasyonu sayısı 194’e yükseltilebilmiştir“. İfadelerine yer verilmiştir.

İstanbul’da 077 Hızır Acil Servis hizmeti verilen dönemden bugüne kadar personel 24 saat nöbet usulü çalışmaktadır. Konu ile ilgili daha önce de girişimler olmuş olup bakanlık nezdinde görüşümüzü ifade etmiş bulunmaktayız. İstanbul İl Sağlık Müdürlüğünü personel isteklerini göz önünde bulundurmaya ve çalışan memnuniyetini göz ardı etmemesi gerektiğini bilmesini istiyoruz.

12-36 saat çalışma sistemi kendi içerisinde ciddi sorunları beraberinde getirecektir. ATT DER olarak konunun takipçisi olduğumuzu ve geçmişteki gibi bakanlık nezdinde gündeme getireceğimizin tüm meslektaşlarımızın bilmesini isteriz.

ATTDER GENEL MERKEZ YÖNETİM KURULU

Paylaş